2014. április 30., szerda

Kritika #9

Stay Alive

Kinézet:
A háttered nem igazán megy a fejlécedhez. Valami világosabb háttér jobban passzolna hozzá. A bejegyzések betűtípusa nekem olyan nagynak látszik.  Ezeken kívül minden rendben van. :)
10/9

Fejléc: 
A fejléced imádnám. Ha nem villogna. Számomra ez olyan furán néz ki. De természetesen ez csak az én véleményem. De ha nem számítjuk bele a villogást, akkor beleszerettem. :)
10/9,5

Történet: 
Öröm ennyi egyedi történetet olvasni egy nap alatt. Ezek közé a te történeted is beletartozik. Helyesírási, ismétlési, félre írási hiba kevés van. Egyedül ebbe a mondatba bonyolódtam bele nagyon a prológusodba:
  "Ja és még nemis említettem a barátommal élek együtt már 5 éve együtt vagyunk a neve Robert Parker 35 éves , és hogy szeretem-e ?"
Kijavítva: "Ja, és még nem is említettem, hogy a barátommal élek együtt. Már vagy 5 éve együtt vagyunk.A neve, Robert Parker, 35 éves. Hogy szeretem-e?"
A fogalmazásod részről-részre egyre jobb lesz. Nagyon sokat fejlődtél. 
10/10

Össz pontszám: 28,5

További sok sikert a blogodhoz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése