2014. április 30., szerda

Kritika #7

She Looks So Perfect

Kinézet:
Design terén teljes HTML kódot használsz amit általában nagyon megvetek mivel én a hagyományos blog designhoz vagyok hozzászokva de, ez nagyon jól néz ki.  Semmi kivetni valóm nincsen ellene, és nagyon imádni valók azok kis valamik a chatben. :3
10/10
Fejléc: 
A fejlécedről nem igazán tudok mit mondani. Nem is csicsás, nem is telepakolt, szinte lehet azt mondani rá, hogy csak egy egyszerű kép, talán ez az ami megfogott benne :) 
10/10
Történet: 
Így hajnali 1:41-kor nem igazán tudom eldönteni, hogy sablon sztori vagy nem. Bár így másodszor ahogy elolvastam nem igazán tűnik számomra annak. Valamint neked is megszeretném köszönni, hogy nem sablon karaktereket használsz. Így még olvasni is kellemesebb volt számomra. Helyesírási hibákat vagy, félre írásokat nem igazán találtam. A fogalmazásod nagyon tetszik, én is valahogy így szoktam fogalmazni. :)
10/10

Össz pontszám: 30/30

További sok sikert a blogodhoz! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése