2014. április 16., szerda

#Kritika 3.

Sziasztok! :)
Elkészültem életem első kritikájával! Remélem megfelel!


Paperclip



Kinézet:
 Első látásra elragadott ez a sötét design, én is szeretem a feketés kinézeteket! A modulok jól el vannak helyezve, nem nagyon találok benne hibákat!        10/10

Fejléc: 
A fejléc is nagyon tetszik, de ha jobban megnézem vannak benne apró "hibák". A lány alakzatát pár kép megzavarja, azaz a fa lombja benne van a fejében és Niall arcába is valamelyik háttérkép belerosszalkodik! Viszont nagyon tetszenek oldalt a farkasok, jól össze van szerkesztve! A betűtípus is megfelelő és szép az a kis szaggatottság! :)     10/8

Történet: 
Szinte ittam a szavaidat, nagyon jól írsz! Legjobban az jön be nekem nagyon, hogy különféleképpen fejezed ki a mondanivalódat, nem ismételgetsz! Maga a történet is szuper, nem olvastam még ilyenfajta blogot! Izgalmasnak tűnik, már a prológussal megfogtál! Fel is iratkoztam!! *-*    10/10

Nagyon ügyes vagy! Jó blogolást!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése